вторник, 3 септември 2013 г.

Спокойно, г-н Борисов, ще си почистим масата...

Най-мразя когато съм се наял и тъкмо тръгвам да си почистя масата и мине майка ми и ми каже: "Димо, почисти си масата." Това ме вбесява понякога (ще си каже някой, че се товаря за глупости, но е факт :)). Защото за страничния слушател (а и за самата ми майка) остава впечатлението, че аз имам нужда от подобно наставление, за да направя нещо, което така или иначе вече правя. Мен това ме обижда, най-малко - дразни.
По същият начин се почувствах и когато прочетох следното изказване на Бойко Борисов: "Излизайте на улицата, за дападне правителството" 
Датата на това изявление е 02.09.2013г. Изминали са близо три месеца, откакто е започнал протестът #ДАНСwithme, през което време ние направихме това:


и това: 
включително и това:
както и това: 
баце, не забравяй това:
а ние това: 
както и това: 
и много, много други моменти, изпълнени с автентична гражданска енергия и воля за промяна на олигархичния модел на статуквото. 
Включително и от 1 месец подготвяме т.нар. „Голямо посрещане” на 04.09. 

Така че, баце да не ни дава акъл какво да правим, при положение, че вече го правим. Да не се прави на по-голяма наша „майка” или „баща”, отколкото всъщност е. Утре ще се съберем независимо дали поредният политик, слуга и инженер на статуквото, призовава за това. А някои ще дойдат дори въпреки този призив, който е обиден. Най-вече заради това, че хора, които са символ на олигархичното управление у нас си позволяват да менторстват на свободните граждани на България.
Граждани срещу мафията, не забравяйте колко сме много и колко сме силни и елате утре (04.09.2013) на площада, не защото една или друга марионетка ви призовава, а защото ясно сте осъзнали, че повече не може така!

П.П. Мамо, обичам те, нищо, че си приличате с Бойко (не по престъпленията, разбира се) и сте от една зодия :)


Няма коментари :

Публикуване на коментар